בעולם הדיגטלי של היום קיימות לא מעט אפשרויות לפרסום העסק, ולעיתים ללא הוצאות בכלל. הרשתות החברתיות עמוסות בכל טוב פרסומי ומציעות לא מעט דרכים לקידום העסק העצמאי המתחיל ואף לעסקים ותיקים יותר. אך לקוחות צריכים לדעת יותר.. ככל שנחשוף יותר מידע על העסק או התהליך אותו הלקוח יעבור איתנו – הלקוח ירגיש בטוח יותר להשאיר את פרטיו בתיבת הלידים.
אחת הדרכים הכי שימושיות כיום לפנייה ללקוח הינה בניית דף נחיתה שיכול להכיל בתוכו מידע מספק אודות השירות וטיב המוצר אותו חברתך תספק, הלקוח לא יישאר אדיש לתמונות מושכות, כפתורים בולטים, ותיבת לידים שתקפוץ לעין.
בניית דף נחיתה מניב יכולה להיות משימה לא פשוטה, לכן אספנו כמה טיפים טובים אותם כבר אפשר ליישם על דפים קיימים או כאלו שאתם בונים ממש ברגעים אלו!
1. השקיעו זמן מחשבה על כותרת ממוקדת
כאשר לקוח מגיע לדף הנחיתה של חברתכם, הכותרת צריכה להיות הקו המנחה ובעצם הדבר הראשון שהלקוח יבחין בו. בעזרת כותרת ממוקדת יהיה ניתן להעביר את המסר אודות המוצר או השירות אותו החברה מציעה בדף הנחיתה. בדקו שהכותרת לא כללית או עמומה מדיי, דברו עם הלקוח בצורה הכי שקופה, מובנת ונקייה שאפשר.
2. שימרו על נקיון חזותי
דף נקי הוא דף שמעביר מסר יותר מהר, וב-”זמן אינטרנט” אין לך ממש הרבה זמן להעביר מסר, הגולש הממוצע יהיה בדף הנחיתה של חברתכם כמה שניות במקרה הטוב, ואם ממש יימשך לתוכן אפילו דקה שלמה! נכון.. זה לא נשמע הרבה אבל כמות המידע שאפשר להעביר בדקה היא עצומה בהתחש בעיצוב נקי, פונט ברור וגדול, צבעים נעימים, והגשת המידע בצורה הכי מזוקקת ונכונה לקהל היעד שאפשר – כך תמקסמו את הזמן האינטרנטי הקצר שיש לעסק שלכם לחשיפה.
3. הראה ללקוח יתרונות וחסרונות
במידה והצלחתם למשוך את הלקוח לדף הנחיתה והוא כבר קורא את התוכן, שווה לחשוב על ניסוח נכון אשר יציג את היתרונות ובעיקר החסרונות במידה ולא יעבוד עם חברתך, הראו ללקוח מה הוא מפסיד או מה יקרה אם ייצא מהדף של חברתך ובעצם “יפסיד” את השירות שלכם.
ומהצד השני הראו ללקוח את התוצאה אשר יקבל מטיב המוצר או השירות שלך בסוף התהליך עם חברת, תועלות מול חסרונות.
4. TOP SECRET
השאירו אלמנט של מיסתורין בדף הנחיתה, נכון שצריך לחשוף כמה שיותר ולתת מידע נכון ואמין ללקוח על המוצר או השירות המוצע, אבל לעיתים אפשר לשמור כמה שפנים בכובע, סודיות ומיסתורין מניעים את הסקרנות של האדם ובשיווק נכון ניתן להשתמש במיסתורין כדי לבנות ריגוש סביב המוצר, הפיצו שמועות על המוצר כדי ליצור ציפייה, הסתירו מעט מידע חיוני, ואולי זה ימשוך את הלקוח הבא.
לסיכום, עם טיפים אלו ניתן לבנות עמוד מנצח אותו הלקוח פשוט לא ירצה לעזוב בלי להשאיר פרטים, כמובן שאלו לא חוקי ברזל ולכל מוצר או שירות חוקים משלו, המסר העיקרי כאן הוא קהל היעד, תמיד לכוון אל קהל היעד, לחשוב כמו קהל היעד, ובעיקר לחשוב איך ומה ימשוך אותו לעסק שלך!