בלוג

מיקוד סל המוצרים של העסק יועיל לשיווקו!

פעמים רבות אנו רוצים לעסוק במגוון רחב של תחומים בתוך העסק שלנו, יש לנו מגוון גדול של מוצרים להציע ולעיתי גם יותר מדיי. אנחנו גם וגם וגם… כיום בעלי מקצוע רבים יכולים להציע יותר משירות מרכזי אחד ונלחמים בשאלה מה להציג, מתי, ואיזה שירות להבליט יותר? כשמגיע לקוח פוטנציאלי אנחנו נוטים לפרט לו את כל מה שהעסק

טיפים ליצירת דף נחיתה מנצח!

בעולם הדיגטלי של היום קיימות לא מעט אפשרויות לפרסום העסק, ולעיתים ללא הוצאות בכלל. הרשתות החברתיות עמוסות בכל טוב פרסומי ומציעות לא מעט דרכים לקידום העסק העצמאי המתחיל ואף לעסקים ותיקים יותר. אך לקוחות צריכים לדעת יותר.. ככל שנחשוף יותר מידע על העסק או התהליך אותו הלקוח יעבור איתנו – הלקוח ירגיש בטוח יותר להשאיר את פרטיו בתיבת הלידים. אחת

למתג מחדש – איך עושים את זה נכון?

עסקים רבים אשר מותגו לפני 10-7 שנים נמצאים בפני דילמה מותגית, לא תמיד העסק מדבר בשפה העכשוית של עולם העיצוב, ולעיתים העסק עלול למצוא עצמו בתחושה מאוד מיושנת ולא עדכנית לעומת המתחרים. כיצד ניגשים למיתוג מחדש ואיך מזהים שהעסק שלי צריך אחד? בדומה לבני אדם שמבצעים שינויים לאורך חייהם, גם עסקים קטנים צריכים להתאים עצמם לרוח

מיתוג עסקי מנימליסטי – העיצוב החדש

בתקופה האחרונה אנו חווים שינוי בעולם העיצוב לפלטפורומות הדיגיטל, תקופה בה העיצוב הופך לנקי יותר, פשוט יותר, והרבה יותר ממוקד מטרה. בניגוד לתקופות קודמות בהן היה שימוש נרחב בריאליזם ונסיון להכניס את המציאות לעולם הדיגיטל, היום ישנה נטייה לנקות את כל הסמנים האלו ולהתמקד בעיקר. עד לפני כמה שנים היה שימוש נרחב בטקסטורות ריאלסטיות ונסיון לתת תחושת מציאות

העיצוב לאתר מוכן – עכשיו איך בונים אותו כמו שצריך?

בניית אתר טוב כרוכה במלאכת מחשבת רבה ובתכנון מקדים. אין ספק כי הצד העיצובי מהווה חלק מהותי וחשוב מתהליך בנייתו של האתר, אך מיקסום הפוטנציאל של האתר והצלחתו הממשית טמונים דווקא בשלב הבא – הפיתוח. פיתוח חכם = אתר מוצלח פיתוח האתר נמצא שלב אחד לפני עלייה לאוויר, ולכן נחשב למכריע. תהליך הפיתוח כולל את